zondag 11 juni 2017

Golda & Odette in camouflage-kleuren.

Het lijkt alsof ik alleen maar duo's kan maken tegenwoordig :-D
- en meer dan de helft geraakt nog niet eens op de blog #oeps #tijdtekort -

Ik opende mijn pakje van Madeline de Stoffenmadam vorige week
-Nancy werd oma, hiep hiep, dikke proficiat!! en trakteerde op korting, dat kon ik écht niet weerstaan!
om een kaki-kleurige t-shirt te maken voor Joía.
Mijn oog viel onmiddellijk op de 'botanical summerleaves', 
zou ik daar geen volledige outfit van kunnen maken?


Na wat rond te struinen op het internet, besliste ik om een Golda Short te maken.
Aangezien Joía ondertussen al in de kleine damesmaten valt zou dat wel lukken, 
ook de Odette werd overgetekend in een kleine maat. 
Al mag deze de volgende keer nog net iets kleiner.

Ze vindt het een super shortje - en ik ben echt jaloers #aargh





Patroon: Golda Short - Odette, allebei La Maison Victor
Stof: Botanical Summerleaves - groene tricot, allebei van Madeline de Stoffenmadam


6 opmerkingen:

Just Delphine zei

echt een prachtige set!

Groetsels zei

Leuk set en leuke stoffencombie voor zo'n jonge meid!

Ellen W zei

Leuk gedaan hoor!! ik maakte ook zo'n setje: http://ellennaait.blogspot.be/2017/05/odette-golda-lmv.html Golda en Odette zijn precies een goeie match ;)

Woohoo zei

leuk setje! En zo hoef je tenminste niet dagen te lopen zoeken achter een bijpassende shirt of short.

Mieke Jansen zei

super setje! gewoon nog wat bijbestellen en eentje voor jou maken. of is dat niet cool?

Soft Cactus zei

Staat zo leuk!